Monday, December 20, 2010

assalamualaikum......
hari minggu baru-baru ini aku bawa anak-anak pergi ke pantai,dah lama diaorang nak pergi ke sana,cuma aku yang tak ada masa nak layan kerenah anak-anak ni....sampai-sampa je kat sana ada la ramai gak budak-budak dengan mak budak pun ada sekali main buaian....main punyer main anak aku dah mengamuk nak main buai pulak,tapi ada la 2 orang mak budak ni yang tak reti-reti nak turun dari buaian dari aku sampai kat tempat tu hinggalah anak aku mengamuk,apalagi bini aku pun mula la serangannya....dengan selamba badak dia ajak anak-anak aku pergi main buai lak..."jom-jom kita main buaian lak"depan mak-mak budak tuuuuu,masing-masing automatik angkat punggung..anak aku apa lagi melompat la dapat main buaian,lepas main buaian aku pun dah penat melayan kerenah diaorang ni,ajak punyer ajak...tak nak balik pulak,terpaksa la cari idea nak pujuk diaorang balik...apalagi,terpaksala cakap nak pergi taman satu lagi kat rumah aku tu.

ni anak aku yang kedua tengah main buaian

ni anak aku yang sulong,kakak...

anak aku yang sulong tengah control ayu dengan mama dia daaa

ni laa suasana kat taman semasa diaorang bermain..pening kepala jap.

ni artis baru tengah posing maut punyer,camana leh jadi model kanak-kanak tak...suka sangat bergaya depan kamera.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...